Internetverbinding omvormer

Mijn internetverbinding is uitgevallen. Hoe kan ik deze herstellen?
U vindt handleidingen om zelf de internetverbinding van de omvormer te herstellen op deze pagina >
Ik wil graag een API key ontvangen
Dit is enkel mogelijk bij SolarEdge. Hiervoor kan altijd een verzoek gestuurd worden naar service@voltasolar.nl. Vermeld bij uw aanvraag uw adresgegevens.
Moet ik stappen doorlopen als ik een nieuw modem ontvang?
Dit is afhankelijk van de manier waarop de omvormer verbonden is met het internet.

Internetkabel en powerline: Alles werkt direct bij het aansluiten op nieuwe modem. Zo niet, moet u het modem restarten. Als dat nog niet werkt, vul dan het storingsformulier > in. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wifi: Als de naam en het wachtwoord van het netwerk gewijzigd zijn, moet contact worden opgenomen met de Service afdeling via het storingsformulier >. Elk merk omvormer heeft een ander stappenplan.

Terug naar Veelgestelde vragen >