Klantenservice

Heeft u een vraag of storing?

Onze servicemedewerkers staan voor u klaar op werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00 uur. Is er sprake van een noodgeval? Bel in dat geval het servicenummer dat vermeld staat op de sticker op uw omvormer.

Wilt u een afspraak verzetten? Dat kan op deze pagina >

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen na installatie >
Veelgestelde vragen over de app en het monitoringsportal >
Veelgestelde vragen over de opbrengst en monitoring van uw systeem >
Meer veelgestelde vragen >

Tip: Bekijk ook onze korte informatievideo’s >

Gaat uw vraag over de bediening van uw omvormer, geeft uw omvormer een storing of wilt u de internetverbinding herstellen?
In de meeste gevallen vindt u uw antwoord in onderstaande servicebladen en kunt u de eventuele storing gemakkelijk zelf oplossen.

SolarEdge serviceblad downloaden >
Omnik serviceblad downloaden >
Enphase serviceblad downloaden >
Enphase Envoy serviceblad downloaden >

Direct een storing melden

Geeft uw zonnepanelensysteem een storing aan? Meldt uw storing dan direct door het storingsformulier in te vullen >

Een klacht doorgeven

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Dat vinden wij erg jammer. We vragen u zo vriendelijk zijn om ons klachtenformulier in te vullen >

Contacteer onze Service afdeling

Komt u er zelf niet uit of heeft u behoefte aan persoonlijke ondersteuning? Neem dan gerust contact op met onze servicemedewerkers via service@voltasolar.nl of 088 023 7481. Zij staan voor u klaar op werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00 uur.