App en monitoringsportal

Waar kan ik algemene uitleg over de portal vinden?
SolarEdge
De portal wordt uitgelegd in deze video >

Enphase
Meer informatie is te vinden op enphase.com/nl-nl/producten-en-services/enlighten-en-apps

Omnik
Meer informatie is te vinden op http://nl.omnik-solar.com/product-detail/365/Omnik-Portal

Goodwe
Meer informatie is te vinden op www.semsportal.com

Waar kan ik de app downloaden?
U kunt de app downloaden door in de Appstore (IOS) of Playstore (Google) te zoeken naar het merk van de omvormer, dus: “SolarEdge”, “Enphase”, “Omnik” of “Goodwe”.
Hoe maak ik inloggegevens aan?
SolarEdge
Vanuit de e-mail van SolarEdge kunt u rechtstreeks naar de website van SolarEdge. Hier kunt u zelf een persoonlijk wachtwoord kiezen. Vervolgens kunt u met uw gebruikersnaam en zelfgekozen wachtwoord zowel via de site als via de app de portal benaderen.

Enphase
Via de e-mail die u van Enphase heeft ontvangen, activeert u uw account. Vervolgens logt u in via een webbrowser (bij voorkeur Google Chrome) of opent u de app.

Omnik
Log in op http://www.omnikportal.com met de gegevens die wij u toegestuurd hebben via de e-mail. Nadat u bent ingelogd, kunt u uw wachtwoord aanpassen. Heeft u de e-mail niet ontvangen? Bel dan gerust even met de service afdeling via 088-023 74 81.

Goodwe
Log in op https://global.sems.com.cn met de gegevens die wij u toegestuurd hebben via de e-mail. Nadat u bent ingelogd, kunt u uw wachtwoord aanpassen. Heeft u de e-mail niet ontvangen? Bel dan gerust even met de service afdeling via 088-023 74 81.

Ik heb geen e-mail ontvangen over inloggegevens van de portal. Wanneer ontvang ik deze?
We streven er naar om uw portal binnen 5 werkdagen op te leveren. U ontvangt hiervan een e-mail in uw inbox. Heeft u geen e-mail ontvangen, dan kan het zijn dat deze in uw spamfolder terecht is gekomen. Heeft u na 10 werkdagen nog geen e-mail ontvangen, neemt u dan gerust contact met ons op via service@voltasolar.nl.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik deze herstellen?
Via de website van de portal kunt u uw wachtwoord herstellen. Kies hiervoor voor “wachtwoord vergeten”. Vervolgens vult u uw emailadres in en ontvangt u automatisch een mail met instructies.
Ik zie geen opbrengst meer in mijn portal, wat nu?
Het kan zijn dat er een storing is of dat de internetverbinding is uitgevallen. Bekijk de veelgestelde vragen over opbrengst en monitoring >

Bekijk ook de veelgestelde vragen over de internetverbinding >

Terug naar Veelgestelde vragen >