Internetverbinding omvormer

Is de internetverbinding tussen omvormer en modem beveiligd?
De internetverbinding is afgeschermd en zal enkel gebruikt worden om de data naar uw portal te verzenden.
Mijn internetverbinding is uitgevallen. Hoe kan ik deze herstellen?
Na installatie heeft u van de monteurs een serviceblad ontvangen. Hierop staat een stappenplan om de internetverbinding te herstellen. Heeft u het serviceblad niet bij de hand? U kunt deze ook downloaden op de Servicepagina.
Ik wil graag een API ontvangen
Dit is enkel mogelijk bij SolarEdge. Hiervoor kan altijd een verzoek gestuurd worden naar service@voltasolar.nl. Vermeld bij uw aanvraag uw adresgegevens.
Moet ik stappen doorlopen als ik een nieuw modem ontvang?
Dit is afhankelijk van de manier waarop de omvormer verbonden is met het internet.

Internetkabel en powerline: Alles werkt direct bij het aansluiten op nieuwe modem. Zo niet, moet u het modem restarten. Als dat nog niet werkt, vul dan het storingsformulier > in. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wifi: Als de naam en het wachtwoord van het netwerk gewijzigd zijn, moet contact worden opgenomen met de Service afdeling via het storingsformulier >. Elk merk omvormer heeft een ander stappenplan.

Terug naar Veelgestelde vragen >