Storingen oplossen

Mijn SolarEdge omvormer geeft aan <No Wifi>, wat nu?
Dit betekent dat er geen Wifi module in de omvormer zit maar dat de omvormer is aangesloten via LAN of powerline. Dit maakt dus niets uit.
Mijn internetverbinding is uitgevallen. Hoe kan ik deze herstellen?
Na installatie heeft u van de monteurs een serviceblad ontvangen. Hierop staat een stappenplan om de internetverbinding te herstellen. Heeft u het serviceblad niet bij de hand? U kunt deze ook downloaden op de Servicepagina.
Mijn omvormer geeft een foutcode, wat nu?
Noteer de foutcode en maak eventueel een foto van de display. Vul vervolgens ons storingsformulier > in. Onze servicemedewerkers zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om de storing te verhelpen.
Mijn omvormer maakt geluid. Is dit normaal?
Het is normaal dat uw omvormer geluid maakt bij het aan- en uitgaan. Maakt uw omvormer veel geluid op andere momenten? Neem dan contact met ons op via het storingsformulier >
Mijn omvormer staat uit als het buiten donker is. Is dit normaal?
Dit is normaal. Als het donker is, werkt uw zonnepaneleninstallatie niet. De omvormer schakelt zichzelf dan uit. Zodra het licht wordt, zal de omvormer weer inschakelen.
Waar kan ik een storing melden?
Dat kan via ons storingsformulier >

Terug naar Veelgestelde vragen >